معرفی زبان صورت و اهمیت پرداختن به آن » آموزشگاه بازارسازان | مرکز آموزش مهارت های بازاریابی و فروش
  • برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام
راهکارها


معرفی زبان صورت و اهمیت پرداختن به آن


 دانش زبان صورت (تشخیص ریز حالتهای چهره)، از یافته های علم روانشناسی شاخه رفتارشناسی می باشد و به شرح ذیل به افزایش درک ما انسانها از همدیگر کمک می نماید:

بخشی در مغز انسان وجود دارد به نام سیستم لیمبیک که عملکرد آن کاملاً از اراده انسان خارج است، این قسمت در هنگام دریافت هر نوع محرک داخلی (افکار درونی انسان و حس درد و ...) و خارجی (آنچه از طریق حواس پنجگانه درک می شود) بصورت غیر ارادی (فکر و کنترل نشده) دستور اولین واکنش را صادر می¬کند که این واکنش چون از اراده انسان خارج است کاملاً حقیقی بوده و براساس طبیعت انسانی می باشد و قسمت ارادی و خودآگاه مغز انسان (نئوکورتکس) پس از آن وارد عمل شده و به همان محرک پاسخ می دهد که برخلاف پاسخ قسمت قبلی فکر شده و آموخته شده می باشد و علم زبان صورت با شناخت هر دو نوع واکنش غیر ارادی و ارادی و مقایسۀ آنها با هم، به تشخیص دروغ و حقیقت و همچنین پنهان کاری در رفتار و حالت های انسانی و در نتیجه درک بیشتر انسان می پردازد.

این علم آنقدر کارا و معتبر شناخته شده که از سال 2001 وزارت دفاع آمریکا برای تحقیق و ارتقاء آن، سرمایه گذاری نموده و از آن استفاده می نماید.

این موارد ما را بر آن داشت تا برای نخستین بار ورکشاپی در این زمینه در آموزشگاه بازارسازان و با تدریس آقای محسن عبداللهیان به عنوان یکی از دانش آموختگان این رشته در آمریکا و مولف تنها کتاب فارسی در این خصوص برگزار کنیم. اما محورهای این سیمنار بر چه اساس است؟

"احساس می کنم که نظر واقعی اش را نگفت!" . بسیاری از ما در موقعیت هایی که نظر طرف مقابل برایمان بسیار مهم بوده است، آرزو کرده ایم که ای کاش راهی وجود داشت تا نظر واقعی وی را با راهکاری که کمترین خطا را داشته باشد، در می یافتیم. باید قبول کنیم که سخن افراد به دالیل خودآگاه و ناخودآگاه، همیشه صادقانه نیست اما جالب است  بدانید که چهره انسان ها همیشه صادق است و اگر شما مهارت های تشخیص احساس بر اساس چهره افراد را بیاموزید تا حد زیادی می توانید بفهمید نظر طرف مقابل واقعا چیست.

زبان صورت به عنوان ابزاری کاربردی در درک احساسات و حالت های انسان شناخته میشود. شما با فراگیری زبان صورت و بدن قادر به تشخیص و درک احساساتی که برانگیخته می شود و حالت ها و رفتاری که نشان داده می شود و همچنین تعبیر صحیح حالت های برگرفته از بروز احساسات و رفتار ناخودآگاه انسان ها خواهید بود و بدین وسیله می توانید از درک صحیح منظورتان توسط مخاطب مطمئن شوید و نیز صداقت یا عدم صداقت او را تشخیص دهید.

مخاطبان دوره این دوره مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قرادادها و توسعه کسب و کار، مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی و دانشجویان و کارآموزان این حوزه هستند.

محتوای دوره:

 •آشنايي با عملكرد مغز انسان در هنگام بروز حقيقت، دروغ و پنهانكاري

•كاربرد حالتهاي چهره و رفتار بدن در تشخيص دروغ و حقيقت

•آشنايي با نحوه تشخيص احساسات در چهره و شناخت هفت احساس اصلي و مشترك بين همه إنسانها 

•آشنايي با تشخيص و تفسير هر احساس در چهره جهت افزايش درك متقابل و درك آنچه در ذهن مخاطب ميگذرد

•آشنايي با اشتباهات رايج در تشخيص دروغ و حقيقت از طريق زبان صورت و بدن

•لازم به ذكر است تمامي موارد فوق با ويديوهاي مستند و إثبات شده جهت درك بهتر و بيشتر ارايه خواهد شد 

 

مدت سمینار:  6 ساعت  

زمان برگزاري: جمعه  23 تیر ماه 1396

 

رزومه مدرس (محسن عبداللهیان):

yon.ir/sPFKn

 

تلفن ثبت نام:

66028401 و 12-66028112

 

رزرو آنلاین:

https://evnd.co/qiiVm

0 دیدگاه :